902.gr

Υπογράφω

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012
                              στη Θεσσαλονίκη
Στις 8.30 μ.μ., στην πλατεία Αριστοτέλους, με ομιλήτρια την ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα
Από παλιότερη συγκέντρωση του Κόμματος στην πλατεία Αριστοτέλους
Motion Team
Τη Δευτέρα 30 Απρίλη, στις 8.30 μ.μ., στην Πλατεία Αριστοτέλους με ομιλήτρια τη ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, θα γίνει η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη. Ανακοινώνοντας το χώρο και το χρόνο της συγκέντρωσης, η ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ καταγγέλλει την απόφαση του δημάρχου και της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου να απαγορεύσουν την πραγματοποίηση προεκλογικών συγκεντρώσεων στην Πλατεία Αριστοτέλους. Η απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία από την παράταξη του δημάρχου, με τη στήριξη της ΝΔ.
Στην ανακοίνωσή της, η ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ σημειώνει: «Για μια ακόμη φορά, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, προσπαθεί να περιορίσει την πολιτική δραστηριότητα, με την απαγόρευση πολιτικών συγκεντρώσεων των κομμάτων, στην πλατεία Αριστοτέλους. Είναι ο αντίστοιχος δρόμος που ακολουθεί ο Δήμαρχος Αθήνας, Καμίνης, με την προσπάθεια περιορισμού των συγκεντρώσεων και διαδηλώσεων.
Η Θεσσαλονίκη έχει πολλά και σοβαρά προβλήματα που διογκώνονται και οφείλονται και στην πολιτική του κεντρικού κράτους (ελέω Καλλικράτη) αλλά και στην πολιτική της δημοτικής πλειοψηφίας του κ. Μπουτάρη: απολύσεις εργαζόμενων, πανάκριβα δημοτικά τέλη, συνειδητή απαξίωση της καθαριότητας και βρώμικη πόλη για να ανοίξει ο δρόμος της ιδιωτικοποίησής της, παράδοση κάθε δράσης της πόλης στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα. Αυτά είναι τα προβλήματα της πόλης. Και τα προβλήματα των κατοίκων της είναι η φτώχεια, η ανεργία, η ανασφάλεια και η εξαθλίωση. Αυτά είναι τα προβλήματα και όχι οι συγκεντρώσεις στην πλατεία Αριστοτέλους.
Η απαγόρευση των συγκεντρώσεων προετοιμάζει το κλίμα γενικότερων απαγορεύσεων και καταστολής που θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τις λαϊκές αντιδράσεις στη λαίλαπα που έρχεται μετά τις βουλευτικές εκλογές. Σε κάθε περίπτωση, το ΚΚΕ δε βάζει τα λαϊκά δικαιώματα στην κρίση καμιάς κυβέρνησης και κανενός δημάρχου. Η κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στη Θεσσαλονίκη με ομιλήτρια της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, θα γίνει στις 30 Απρίλη στις 8:30 μ.μ. στην Πλατεία Αριστοτέλους».
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012
ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟ 50 ΕΔΡΩΝ,ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!!!
Μετά την αποκάλυψη της απάτης για το μπόνους των 50 εδρών η ηγεσία του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ κατάπιε τη γλώσσα της και άλλαξε τροπάρι. Χωρίς ντροπή και χωρίς να ζητήσει συγγνώμη ούτε από τα μέλη του που κορόιδευε, η ηγεσία του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ επανήλθε δριμύτερη επιστρατεύοντας άλλη κατεργαριά: Πρότεινε στο ΚΚΕ συνεργασία για τις μονοεδρικές περιφέρειες, υποκρινόμενη μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπεράνω εδρών! Ποιοι; Αυτοί που μαλλιοτραβιούνται μεταξύ τους για το πώς θα μοιράσουν κάθε φορά τις έδρες!
Ομως, και στο θέμα των μονοεδρικών αποδεικνύονται ψεύτες. Γιατί ο εκλογικός νόμος καθορίζει ότι ο αριθμός των εδρών του κάθε κόμματος προκύπτει με βάση το πανελλαδικό του ποσοστό. Ακόμα κι αν ένα κόμμα πάρει όλες τις μονοεδρικές, το σύνολο των εδρών του θα είναι το ίδιο ακριβώς που θα έπαιρνε και χωρίς τις μονοεδρικές!... Δηλαδή, αν και οι 8 μονοεδρικές πήγαιναν στο ΚΚΕ, θα του αφαιρούνταν 8 βουλευτές από άλλες εκλογικές περιφέρειες, έτσι ώστε ο συνολικός αριθμός των βουλευτών που θα εκλέξει να είναι όσος αντιστοιχεί στο ποσοστό που θα πάρει.
Αυτός είναι ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Ενώ ο στόχος του είναι πώς θα πλήξει το ΚΚΕ, δεν τολμά να τα βάλει ευθέως με την πολιτική του πρόταση και δράση και επιτίθεται διαρκώς με κουτοπονηριές. Και την ίδια στιγμή που έκανε, υποτίθεται, πρόταση εκλογικής συνεργασίας στο ΚΚΕ, στο συνέδριο του Εργατικού Κέντρου της Καρδίτσας κατέβαινε σε κοινό ψηφοδέλτιο με το ΠΑΣΟΚ, για να χτυπηθεί το ΚΚΕ! Και δεν είναι πολύς ο καιρός που συνεργάστηκε στην Ικαρία με τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑ.Ο.Σ. ενάντια στον υποψήφιο δήμαρχο του ΚΚΕ.
Αυτοί είναι που θέλουν και συμμαχία!!!
Δευτέρα 9 Απριλίου 2012
Τα άρθρα της πρότασης νόμου
Αρθρο 1 - Πεδίο εφαρμογής
Τα μέτρα που προβλέπονται στα επόμενα άρθρα αφορούν οικογένειες με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μέχρι 40.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, εκτός αν άλλως ορίζεται ειδικά στις επιμέρους διατάξεις της πρότασης νόμου.
Αρθρο 2 - Ορισμός εννοιών
Ως οφειλές προς τα πιστωτικά ιδρύματα για τις ανάγκες της πρότασης νόμου ορίζονται οι οφειλές από κάθε μορφής δάνειο καθώς και οι οφειλές από πιστωτικές κάρτες.
Αρθρο 3 - Διαγραφή τόκων
Από την οφειλή των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας, διαγράφεται το σύνολο των κάθε μορφής τόκων που έχουν γεννηθεί μέχρι την πιο πάνω στιγμή.
Αρθρο 4 - Διαγραφή των ποσών των τόκων που κεφαλαιοποιήθηκαν και ανατοκίστηκαν
Από το συνολικό ποσό των οφειλών των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή του πιο πάνω άρθρου 3, διαγράφεται κάθε ποσό που αντιστοιχεί σε τυχόν πραγματοποιηθέντα ανατοκισμό και κεφαλαιοποίηση κάθε μορφής τόκων.
Αρθρο 5 - Διαγραφή του 50% των οφειλών
Από τις οφειλές των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, διαγράφεται ποσό που αντιστοιχεί στο 50% αυτών, εφόσον το ύψος των δανείων δεν ξεπερνά τις 200.000 ευρώ για στεγαστικά δάνεια, τις 30.000 ευρώ για καταναλωτικά και τις 20.000 ευρώ για τις πιστωτικές κάρτες.
Αρθρο 6 - Πάγωμα των οφειλών, αναστολή πληρωμών
1. Οι εναπομένουσες, μετά την εφαρμογή των άρθρων 3, 4 και 5 της παρούσας, οφειλές των λαϊκών νοικοκυριών προς τα πιστωτικά ιδρύματα παύουν να γεννούν τόκους για όσο διάστημα διαρκεί η οικονομική κρίση.
2. Αναστέλλεται η πληρωμή, για όσο διάστημα διαρκεί η οικονομική κρίση, των εναπομενουσών μετά την εφαρμογή των άρθρων 3, 4 και 5 της παρούσας, οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, εφόσον αυτές αφορούν ανέργους.
Αρθρο 7 - Μείωση των οφειλών των ΕΒΕ, των φτωχών αγροτοκτηνοτρόφων και των ψαράδων προς τα πιστωτικά ιδρύματα
1. Οι οφειλές των ΕΒΕ προς τα πιστωτικά ιδρύματα, οι οποίες αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, μειώνονται σε ποσοστό 30% εάν διατηρούν την επιχείρησή τους και κατά 50% εάν την έχουν κλείσει και είναι άνεργοι και για ύψος δανείων μέχρι 300.000 ευρώ.
2. Οι οφειλές των φτωχών αγροτοκτηνοτρόφων και ψαράδων προς τα πιστωτικά ιδρύματα, οι οποίες αφορούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των άρθρων 3 και 4 της παρούσας, μειώνονται σε ποσοστό 30% και για ύψος δανείων μέχρι 300.000 ευρώ.
3. Με ευθύνη του κράτους διασφαλίζεται η παροχή από τα πιστωτικά ιδρύματα άτοκων καλλιεργητικών δανείων σε μικρούς και μεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους για να ανταποκριθούν στην αγορά καλλιεργητικών εφοδίων για την τρέχουσα καλλιεργητική περίοδο.
Αρθρο 8 - Παύση πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης εκ μέρους των πιστωτικών ιδρυμάτων εναντίον των λαϊκών οικογενειών
Από την έναρξη ισχύος της παρούσας, παύει αυτοδίκαια οποιαδήποτε πράξη αναγκαστικής εκτέλεσης ή άλλο αναγκαστικό μέτρο εκ μέρους των πιστωτικών ιδρυμάτων σε βάρος των λαϊκών οικογενειών, των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων, των μικρών ΕΒΕ, των αγροτοκτηνοτρόφων και των ψαράδων, κατά την έννοια της παρούσας πρότασης νόμου, για οφειλές των τελευταίων, το ύψος των οποίων έχει υπολογιστεί, είτε συμβατικά είτε άλλως πως, με τρόπο που αντιβαίνει στις διατάξεις της παρούσας.
Αρθρο 9 - Καταργούμενες διατάξεις
Καταργείται κάθε νομοθετική διάταξη ή άλλη, έστω και συμβατική ρύθμιση, η οποία αντιβαίνει στις ρυθμίσεις της παρούσας.
Αρθρο 10 - Εναρξη ισχύος
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται από τις επιμέρους διατάξεις της.
Δευτέρα 2 Απριλίου 2012
   Τις τελευταίες μέρες κατέφθασαν στην πλειοψηφία των δημοτικών ενοτήτων οι λογαριασμοί του νερού,όπου είναι κάτι παραπάνω από διπλάσιοι για αντίστοιχες καταναλώσεις του 2010.

 Ο βασικός λόγος είναι η ένταξη της διαχείρισης του νερού στην ΔΕΥΑΒ,όπου σαν δημοτική επιχείρηση επιβάλλει πρόσθετο τέλος 80% και βεβαίως και 23% ΦΠΑ,μιάς και το νερό είναι "είδος πολυτελείας".

  Η παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης από την πρώτη στιγμή το     καταψήφισε,ενώ ΟΛΟΙ οι άλλοι δημ.σύμβουλοι το υπερψήφισαν.
  Η άποψη μας είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει ΔΕΥΑΒ,αλλά η διαχείριση του νερού να περάσει στις υπηρεσίες του Δήμου γιατί:

 α)Είναι ζωτικός τομέας και πρέπει να το διαχειρίζεται,μαζί με την αποχέτευση,ο Δήμος και το δημ.συμβούλιο.

 β)Ως υπηρεσία του Δήμου δεν θα επιβάλλεται ο πρόσθετος φόρος 80%
γιατί αυτό είναι υποχρεωτικό μόνο όταν το διαχειρίζεται δημ.επιχείρηση.

  γ)Οι δημοτικές επιχειρήσεις λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια,με έναν πολυέξοδο μηχανισμών προέδρων,συμβούλων κ.λ.π.
και μάλιστα στο τελευταίο δημ.συμβούλιο η διοίκηση του δήμου έφερε
για ψήφιση  τον οργανισμό της ΔΕΥΑΒ ,όπου προβλέπεται μια υδροκέφαλη υπηρεσία με σχεδιασμό για πλήθος υπαλλήλων ,που βεβαίως το κόστος θα φορτώνεται στους δημότες.

 Η Δημοτική Σύμβουλος της  Λαϊκής Συσπείρωσης ,το καταψήφισε. 

Η εφαρμογή του Καλλικράτη φορτώνει όλα τα βάρη στις λαϊκές οικογένειες και με μεγάλη προθυμία οι εκπρόσωποι των άλλων δύο δημοτικών παρατάξεων συμβάλλουν με ομόφωνες αποφάσεις,στην
επιβολή τους.

 Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ
                                                                                                        ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΥΞΗΣΕΩΝ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέματα

Αναζήτηση

Λαϊκή Συσπείρωση Κεντρικής Μακεδονίας

ΠΟΛΥΖΩΙΔΟΥ ΒΑΣΩ

  • Πτυχιούχος Φυσικομαθηματικής
  • Ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης,
  • Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Βόλβης,
  • Μέλος Δ.Σ. του Συλλόγου Επαγγελματιών Σταυρού
  • Μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου Ρεντίνας
  • Μέλος του Συντονιστικού Στρυμονικού ενάντια στην επένδυση Χρυσού
  • Αντιπρόσωπος στην Ομοσπονδία Επαγγελματιών Θεσσαλονίκης